Financieel administratief medewerker

Westland | 32-40 uur

WIE ZOEKEN WE?

Hermans & Schuttevaer Notarissen en Westport Notarissen zoeken een financieel administratief medewerker. Per 1 januari 2025 fuseren wij en gaan we samen verder als Westvaer. Wil jij straks werken bij het grootste onafhankelijke notariskantoor van Nederland? Lees dan verder!

WAT GA JE DOEN?

Een goede financiële administratie is heel belangrijk voor onze organisatie. Ons kantoor beheert veel cliëntgelden. Daar moeten we als financieel team zorgvuldig mee omgaan. Als financieel administratief medewerker ben je proactief, betrokken, kan je je eigen werk goed plannen en organiseren, werk je zorgvuldig en heb je goede communicatieve vaardigheden. Met de fusie neemt digitalisering een steeds belangrijkere rol in. Hier ga jij actief mee aan de slag. Je houdt je in deze functie bezig met diverse werkzaamheden rondom de financiële administratie. Je bent bezig met de dagelijkse operationele werkzaamheden, en ondersteunt de teammanager.

Jouw taken en verantwoordelijkheden in samenspraak met het team bestaan onder andere uit:

  • Het verzorgen van de crediteuren- en debiteurenadministratie;
  • Het verzorgen en registreren van het betalingsverkeer rondom derdengelden;
  • Het uitvoeren van ondersteunende werkzaamheden op het gebied van maand-, kwartaal- en jaarafsluiting;
  • Het verzorgen van diverse financieel administratieve werkzaamheden binnen het team;
  • Een actieve bijdrage leveren aan diverse projecten die Finance raken;
  • Actief bijdragen aan het automatiseren van werkprocessen.

HET TEAM

Als financieel administratief medewerker maak jij deel uit van het nieuw te vormen Finance team van Westvaer. Deze bestaat naast jou uit zeven collega’s. Vier financieel administratief medewerkers, een controller, teammanager en de CFO. Een klein team, wat maakt dat de lijntjes kort zijn. Dit zorgt voor een fijne samenwerking. De werkzaamheden van het team vinden vanaf 2025 zoveel mogelijk plaats op de locatie in Westland. In de aanloop naar de fusie zal je tot en met 1 januari 2025 werkzaam zijn op de locatie van Hermans & Schuttevaer in Utrecht.

WAT ZOEKEN WIJ?

Wij zoeken uiteraard een fijne nieuwe collega. Belangrijk voor jouw functie is dat jij onder andere over het volgende beschikt:

 

  • Afgeronde MBO 4 opleiding richting Business administration & control specialist eventueel aangevuld met bedrijfsadministratie;
  • Minimaal twee jaar werkervaring op het vakgebied;
  • Je neemt jouw verantwoordelijkheid en regie over je werkzaamheden;
  • Zelfredzaamheid vinden wij belangrijk;
  • Je denkt actief mee over verbeteringen van werkprocessen;
  • Je bent sociaal en wandelt gemakkelijk bij collega’s naar binnen voor vragen of om samen te werken;
  • We zouden het fijn vinden als je vijf dagen per week bij ons aan de slag gaat. Werk je liever vier dagen? Dat is bespreekbaar.

WAT BIEDEN WIJ;

  • Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast contract
  • Een goede werk-privé balans
  • Reiskostenvergoeding
  • Je krijgt verantwoordelijkheid over jouw taken, maar wordt ook goed begeleid (coaching on the job)
  • Ontwikkelmogelijkheden
  • Een enthousiaste Personeelsvereniging

SOLLICITEREN?

Ben je na het lezen van de vacature enthousiast over deze baan? Klik dan op de ‘solliciteer’-knop.

Wil je eerst nog wat meer informatie over de functie of een persoonlijke indruk opdoen van ons kantoor? Bel dan met Judith Witteman 085-0133610.

Vragen over de procedure? Neem contact op met Carola Kalkman 085-0133674.

Wij kijken ernaar uit je te ontmoeten!